neděle 17. listopadu 2013

OOTD - Burgundy šero...



Dnešní outfit je taková rychlovka. Když jsem šel domů, všiml jsem si strašně krásného panoráma, kde byl v popředí dům a za ním kostel jen v siluetě a úplně to ve mě zanechalo dojem, že je vše jen upravené a není to realita. K outfitu bych dodal, že jsem si ani neuvědomil, že jdu vlastně ve většinové burgundy převaze. Už se trochu stmívalo, a tak jsou fotky takové kvality jaké jsou a moc se za to omlouvám. Napadlo mě, že se pokusím outfit přefotit, ale to už bych k němu nemohl napsat, že když jsem šel, tak jsem viděla a připadalo to... nechal jsem tedy fotky být. Doufám, že se Vám outfit bude líbit a mějte hezký zbytek dne.

Tom




Polo - HM/ Kabát - CA/ Kalhoty - HM/ Boty - Tommy Hilfiger/ Taška - Tommy Hilfiger

Žádné komentáře:

Okomentovat