pondělí 18. listopadu 2013

#2 sloupek - Kabelka jako součást vaší osobnosti

   Jednoduché, krásné a sednou všem velikostem. Nemusíte si je tři čtvrtě hodiny zkoušet v kabinkách nebo se nemusíte bát, že když si je objednáte, že Vám nebudou.  Prozáří celý outfit mrknutím oka. Řeč je o kabelkách. Kabelka nebo taška je základem všeho. Pokud si vezmete malé černé, k tomu lodičky a turistický batoh nikdo by si nepomyslel, že jdete na luxusní večeři nýbrž že jste turistka, která si jde prohlédnout krásy Prahy.

      Má první opravdová taška, kterou jsem dostal, byla crossbody Abbesses značky Louis Vuitton. Tento dar mi byl osudným. Tento den byl den, kdy jsem propadl kráskám přes rameno. Mým nejoblíbenějším stylem tašek jsou Tote bag. Tote bag má dvě uši většinou bez přídavného popruhu a nosí se v ruce nebo na rameni. Bývá velká a velmi prostorná. Tyto druhy tašek vyrábí většina předních značek.

      Nejprodávanější kabelky bývají většinou velmi nadčasové. Například slavná Birkinka nebo Kelly od Hermés ,Speedy a Neverfull od Louis Vuitton, „Bagetka“ od Fendi či Chanel 2.55. Všechny tyto kabelky jsou bohužel vyšší cenové kategorie. Chanel 2.55 kupříkladu stojí něco kolem 80 000 korun a na takovou Birkinku si počkáte třeba i 5 let než na Vás vyjde řada. Nejslavnější je dle mého názoru již mnohokrát zmíněný Louis Vuitton. Miluji slavné plátno Monogram nebo typickou hnědou kostku. Jejich tašky mají záruku nejvyšší kvality a o kufrech této značky snad ani není třeba mluvit. Osobně vlastním od tohoto boha 3 kousky. Jíž zmíněné Abbesses potom Cabas Beauborg a Keepall Bondouliére 55 vše v Monogram Canvas

      Řekl bych, že taška je pro mě jednou z nejosobnějších věcí, co bych kdy mohl vlastnit. Tím jakou si zrovna vezmu, vyjadřuji svou náladu a svou osobnost. Je to má vášeň a je to něco, za co mi není líto dát peníze. Je to věc, se kterou vypadáte světově, i když máte černé tričko a jenasy.  Miloval jsem je, miluji je a milovat je budu.

Co vy? Jak jste na tom s kabelkami? Rozhodně mě bude zajímat Váš názor

Žádné komentáře:

Okomentovat